Re: bad sectors

Autor: Przemo (przemek77_at_go2.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 13:10:21 MET

Uzytkownik "pav" <pwmarcz_at_op.pl> napisal w wiadomosci
> Mam maly problem - ostatnio scandisk pokazal, ze mam na dysku mnostwo
> zlych sektorow. Czy to fizyczne uszkodzenie? Czym moze byc spowodowane?
> Da sie to naprawic? I czy to "wada wrodzona" dysku?
> Mam Win98 SE i dysk Seagate Barracuda 40GB
> Z gory dziekuje za pomoc.

Sciagnij narzedzia testujace dysk ze strony Seagate'a
Tu masz link :
http://download.seagate.com/seatools/registration.nsf/d_file_return?openform
Niestety jest duze prawdopodobienstwo, ze uszkodzenie dysku bedzie
postepowac...az do calkowitej odmowy posluszenstwa. Moja rada - jesli HDD
jest jeszcze na gwarancji - niezlocznie zarchiwizuj dane i lec z nim do
serwisu. BTW - mialem ten sam problem z tym samym dyskiem...niestety Seagate
drastycznie obnizyl loty ostatnimi czasy, dysk wysypal mi sie na szczescie
na tydzien (!) przed koncem gwarancji - po 4 tygodniach czekania otrzymalem
nowy. Powodzenia !