Re: Jaki switch?

Autor: KSZYCHOOO (tutaj.moze.byc_at_twoja.reklama.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 00:40:16 MET

Adam 'Adak' Kępiński wrote:
|| Przez skretke,

skretke bez problemu do routera mozna :]

chyba sa juz routery na USB :)

technicznie wykonalne... ale to zalezy od administratora :]

nie za bardzo rozumiem ;]
blokowac porty na routerze ?
postaw dobrze skonfigurowanego firewall'a i tyle ;]

dokladnie to sie nazywa chyba " router z wbudowanym switch'em/hub'em

jesli z tej sieci dostaniesz fizycznie druga koncowke to wydaje mi sie
ze nie warto bawic sie w switch'e/router'y lub inne cuda :]

--
........:::: post. KSZYCHOOO :::: gg:335587 ::::.........