Re: Jaki switch?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński (adak_at_acn.waw.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 00:24:05 MET

> a ten modem kablowy podpinasz teraz do kompa przez ?

Przez skretke, ale moge tez przez USB (moge tez przez oba naraz, ale tak
czy siak wole miec switch w przedpokoju i pociagnac 2 krotkie skretki, niz
modem do pokoju, i znowu do innego...).

> router z fukcja switcha bedzie dzialal :)
> btw: zawsze sie da zobaczyc ze dzieli sie dalej ;]

Tzn mowisz, ze ISP i tak bedzie wiedzial, ze nielegalnie dziele lacze? :-)
W sumie chodzilo mi raczej o to (przeciez 15 PLN/miesiac przezyje ;-) ze
dzielac przez router moge zablokowac chociazby jakies porty itd, taki choc
skromy firewallik, a przez switch'a to nijak...

I mowisz, ze istenieje cos tkaiego jak router z funkcja switch'a? Dobrze
wiedziec :-)
A co to kosztuje?

> normalne...a sprawdziles jakie sa kary za rozdzielenie bez zgody ?

Szczerze mowiac nie, ale nie zamierzam ich oszukiewac wiec niespecjalnie
potrzebna mi ta informacja :-)

Zdrowka i dzieki za rady/odpowiedzi :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak_at_acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055