Re: procek mobile czy normalny ?

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 23:43:58 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w niedzielę wieczorem, Corran napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Zależy ile bedziesz chcial jechać na bateriach. Jeśli musisz
> korzystac z laptopa w terenie bierz "M"ki, jesli twoja mobilnosc
> ogranicza sie do złozenia laptopa z biurka w firmie i zabrania go do
> domu bierz zwyklego.

No nie wiem mobilny chyba dla ucha też jest przyjemniejszy. Co do
specyfikacji technicznej to się nie wypowiadam. Sam właśnie się
zastanawiam czy normalnego procka na mobilną wersję nie przerobić :)
Widomo mniej prądu, dynamiczna zmiana mnożnika - cisza!

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --