Re: LCD Eizo czy.....Eizo?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 08 Feb 2004 - 23:27:31 MET

> 567 jest drozszy i ma gorszy czas 35 a nie 25ms jak w 557. Ma inna matryce,
> ponoc z lepszym odwzorowaniem kolorow (ale ja w zmiane odwzorowania przy
> roznicy 300-400pln nie wierze). Ma wiecej ustawien, katow duperelek.
> Jak do biura to 567 jest ciut lepsze niz 557

> Tak. Jak kupowalem swoj to wzialem 557 bo to typowy domowy panel-duzo
> internetu, teksty ale i czasem film i gra.
>Gdyby Eizo L557 mial mozliwosc ustawienia obrazu pionowo (pivot}. to bym go
juz kupil, ale niestety nie ma tej funkcji.Z kolei L567 ma te funkcje pivot,
potrzebną mi bardzo, lecz jest z nieznaną mi i nieogladaną matrycą IPS, i nie
chcialbym pozniej żałować, że widziany obraz odbiega na niekorzysc od tańszych
lcd z matrycą MVA.Reasumując, czy do dlugotrwalych prac z wordem, internetu,
pracy z tekstem lepszy jest w sposob widoczny ktorys z tych modeli, jesli tak
to ktory?Różnice miedzy lcd z matrycą TN a MVA juz widzialem, i jest
zasadnicza, nie chcialbym doswiadczyc tego, że matryca IPS moglaby przypominac
tę TN.Pozdrawiam.A swoją drogą, szkoda, ze nie moge tego zobaczyc naocznie,
dwoch monitoro obo siebie, nie mialbym wtedy zadnych watpliwosci)))