Re: LCD Eizo czy.....Eizo?

Autor: Red One (redone_at_chelm.home.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 22:52:44 MET

IPS)

> Wcale nie jest nowszy. Jest inny.

> 567 jest drozszy i ma gorszy czas 35 a nie 25ms jak w 557. Ma inna
matryce,
> ponoc z lepszym odwzorowaniem kolorow (ale ja w zmiane odwzorowania przy
> roznicy 300-400pln nie wierze). Ma wiecej ustawien, katow duperelek.
> Jak do biura to 567 jest ciut lepsze niz 557

> Tak. Jak kupowalem swoj to wzialem 557 bo to typowy domowy panel-duzo
> internetu, teksty ale i czasem film i gra.

Do internetu, tektu L557 jest super. Świetny kontrast dobre kolory. Czasem
reakcji akurat w tym wypadku bym sie nie przejmował, L557 z matrycą MVA
smuży w grach zauważalnie, a L567 z Super IPS wcale, mimo gorszego czasu
czeakcji L557 jest nowszy, L567 nie jest juz produkowany, a szkoda, bo to
był najlepszy na naszym rynku LCD 17. Generalnie: do pracy w internecie-L57,
do grania i nie tylko - L567, jest wart swojej ceny.Wiem, bomiałem.
Pozdrawiam

--
Red One