Re: Jaki switch?

Autor: smok (mibs_at__no.fucken.spam_op.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 22:47:42 MET

Dnia pańskiego Sun, 8 Feb 2004 22:09:37 +0100
Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl> rzekł:

ciach
> No ale teraz mam pytanie - jakiegos kupic switcha?
> Firma? Cena?
NTG. pl.comp.networking. Ale że mam chwilkę więc...
> Musi byc 100Mbps, musi miec 5 (4+1) portow, milo by bylo jakby byl
> maly, ladny i w ogole ;-)
Spokojnie wystarczy Ci switch planeta. Są na prawdę przyzwoite z
wyglądu, jak na takie zastosowania w miarę bezawaryjne (kiedyś Planet
był synonimem badziewia, ale w dzisiejszych czasach jest wiele gorszych)
Cena nie powinna pod żadnym pozorem przekroczyć 150 zł. Nie pchaj się w
drogie switche bo ich nie docenisz, ani w całkiem paściaste bo mogą Ci
zjeść sporo nerwów.
Pozdro

--
      Slack'it!
 SMOK of the M.I.B's		ping, ping, jest tam kto?