Jaki switch?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński (adak_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 22:09:37 MET

Mam w domu 2 kompy (oba dziady ;-) i chcialbym je polaczyc w siec,
jednoczesnie udostepniajac net poprzez tego switch.
Czyli oba lacze do switch'a i potem jeszcze do niego skretke z netem.

No ale teraz mam pytanie - jakiegos kupic switcha?
Firma? Cena?

Musi byc 100Mbps, musi miec 5 (4+1) portow, milo by bylo jakby byl maly,
ladny i w ogole ;-)
Poza tym musi byc niezawodny, bezkonfliktowy i jeszcze mily dla mnie ;-)

Widzialem jakiegos Shurecom'a za 79 PLN - moze byc?

W jakich cenach mam szukac?
Ma byc on tylko do domu - bez hardcorow, ale wolalbym zeby byl naprawde
dobry i bez kruczkow&haczykow.

Zdrowka i TIA

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak_at_acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055