RAM w laptopie - kompatybilność

Autor: Maciek (maciekm_at_o2.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 22:31:19 MET

Hej
Mam latpopa Dell Latitude CPx i w nim pamięc 128MB 100MHz.
Po dołożeniu nowej kości 256 chodzące na 133MHz bios ją wykrywa,
ale przy starcie systemu(Win2000) wywala mi niebieski ekran:
"memory error at:..." albo dłuższy komunikat mówiący coś
o braku kompatybilności mojego biosu z ACPI. W biosie
brak jakichkolwiek ustawień odnośnie pamięci, więc może w systemie
należy coś wyłączyć? Wydaje mi się, że powinna ona normalnie działać,
tylko ze zmniejszoną do 100MHz częstotliwością. Macie jakieś idee?
pozdrawiam,
Maciek