Re: AMD K6

Autor: Orson (orson_at_wroclaw.net.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 13:41:32 MET

> Witam.
> Ciciałbym pomóc koledze w znacznym przyspieszeniu jego peceta.
> Ma w tej chwili nast. konfigurację: AMD K6 525 MHz, 192 MB SDRAM, płyta
> główna Epox MVP3G-5, katra ATI Rage Pro 128 (taka jest nazwa, ale to 128 to
> chyba nie oznacza, że ma 128 MB).
> Komputer był kupiony w 2000 r.
> Co można zrobić? Chodzi szczególnie o to, aby filmy DVD były odtwarzane
> płynnie i bez problemów. No i może lepiej dzodziły gry.
> Ja mu zasugerowałem, że chyba najlepiej wymienić kartę. A co wy na to?

Witam
Ta plyta to najlepsza plyta ktora wysla na platforme SS7. Sam kiedys ja
mialem wiec powiem jak moj zewstaw wygladal ktory do dzisiaj jeszcze
pracuje u dziewczyny znajomego:
- Plyta jak wspomniales jest to model z 2MB cachem na pokladzie
- do tego powinienes dorwac AMD K6III 450 lub 500 (niewielkie partie
wyszly chociaz trudno je dostac) lub procesor K6II+ 500 lub 550 jest to
K6-2 tylko ze 128 kb cache 2 poziomu i paroma dodatkowymi instrukcjami
(na allegro swego czasu ktos mial nowe do sprzedania)
- ram maksymalnie udalo mi sie wsadzic 384 MB w 3 kosciach po 128 MB
kazda
- grafike mialem GeForce DDR marki Hercules (nie mowie zeby nie wsadzic
tam jakiegos ATI Radeon DDR/8500/9100)
- z dyskami HDD to nie wiem ale mialem tam wpietego swego czasu 30 GB
Samsunga
Taka konfiguracja powinna podniesc wydajnosc w grach dosc znacznie a i
filmy DVD powinny odtwarzac sie bez problemu. Jest to propozycja upgradu
calosci oczywiscie. Najlepiej byloby rozszerzyc pamiec i wymienic
grafike.