Re: SDI a XP - nic nie pomaga - (przepraszam za OT ale nie mogę gdzie indziej)

Autor: Wioletta Nowicka (tomasznowicki_at_neostrada.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 13:28:33 MET

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, ale sprawa przestała być aktualna.
Przeszedłem na neostradę i właśnie pierwszy raz hulam za jej pomocą. Powiem
krótko - nie jest to oczywiście te 650kb/s realnej przepustowości, ale
wyciągam w Polsce 60 i więcej kB/s, około 40kB/s poza krajem, a więc nie
jest źle :))). Za podobne pieniądze jednak zdecydowanie inna szybkość, niż
przy sdi.

T.