Re: SDI a XP - nic nie pomaga - (przepraszam za OT ale nie mogę gdzie indziej)

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 15:17:39 MET

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tomnowik_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "wojtek" <thethe_at_no-spam.myrealbox.com> napisał w
> wiadomości news:bvu6uu$1a0$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Niestety, ta grupa nie pojawia mi się - różne grupy w domenie alt.pl
> są, ale sdi - nie :(

Zmień serwer.
A co do problemu - znana sprawa, niektóre płyty główne (a raczej
chipsety obsługujące COM-y) stwarzają takie problemy. Spróbuj podpiąć to
SDI poprzez osobną kartę portów COM albo poprzez przejściówkę
USB==>RS232, też będzie działać. No i koniecznie zainstaluj poprawkę
Q319810.

--
M.           [MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/