Re: jaki sklep internetowy

Autor: XarX (marcin.alx_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 13:19:20 MET

Użytkownik "Rafał " <delbana_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> witaj
> zastanów sie wogóle czy warto CENOWO. ja ostatnio szukałem paru rzeczy na
> komputroniku m in dvd i ten sam model lite on`a kosztował u nich 150 zł +
> jakies koszty wysłki podczas gdy w krakowie w sklepie apollo kosztowła 140

> bez kosztów wysyłki...co lepsze widac gołym okime. wiec zalecam ostrożnośc
> tym netem u nas...moze lepiej poszukać w normalnych sklepach??
> szacunek
> Rafał

Też wolał bym kupić na miejscu, ale jedyny radeon 9700 dostępny w sklepie
jest sprzedawany z magistralą 128 bit (pisałem o tym wcześniej), w innych
sklepach wogóle nie uwzgledniaja go w cenniku, ewentualnie proponują 9600 XT
za taką samą cenę.
Chyba zdecyduje się na sirius albo komputronik.
Dzięki M.