Re: [NTG] Objetosc dysku - jaki system ?

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123WYTNIJTO_at_interia.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 13:01:19 MET

adasiek wrote:

> a slyszales o czyms takim jak skrypt??

Słyszałem, i z racji faktu, że dysk idzie w pon do serwisu, a drugiego
nie posiadam, pozostanie mi knoppix na cdeku i bede sie musiał pobawić w
skryptowanie pod linuxem.

> pewnie dlatego ze czysty linux, czyli samo
> spakowane jadro zajmuje zwykle mniej niz 1MB;

No, ale pomijając czyste jądro - linux nawet z wypasionym kde i
podstawowymi dodatkami bedzie zajmował mniej...

Pozdrawiam
Krzychu