Problemy z grafiką 3D

Autor: Lx (pcfixer.poczta.onet.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 10:31:26 MET

Mam ogromny problem z moją kartą graficzną WinFast GeForce2 MX 32MB SDRAM. A
mianowicie po zmianie procka, płyty głównej i pamięci nie chce mi działać
żadna gra ani 3d Mark, albo jak już działa to są przekłamania w grafice, aż
w końcu komp się zawiesza. Już mi dosłownie ręce opadają, próbowałem już
tylu rodzajów sterowników, że nawet ich wymienić bym nie potrafił,
instalowałem windowsa nie mniej razy i nic.

Moja obecna konfiguracja to:
Płyta główna: EPOX 8RDA3+ na nForce2 Ultra400
Procek: AMD Duron 1600_at_2000 (12*166)
Karta graficzna: Winfast GeForce2 MX 32MB SDRAM
Pamięci: Twinmos 512MB DDR SDRAM CL2,5
Dysk twardy: Maxtor 40GB
Nagrywarka: Lite-On LTR-32
DVD: Pioneer 16x40x
Zasilacz: Codegen 400W
Dźwięk: Zintegrowany na płycie
Sieć: 2 sieciówki zintegrowane na płycie :)
System: Windows XP z SP1a

Chciałbym dodać, że na mojej starej płycie (Abit BE6-2 ver 2.0 +
celeron600_at_810) karta graficzna chodziła bez zarzutu pomimo, że AGP miało
częstotliwość 90MHz!! Chciałbym dodać, że podkręcenie procka nie powoduje
problemów z grafą, wszystkie testy przeprowadzałem przy niepodkręconym
procu, a dopiero potem podkręcałem. Mam przecucie, że problem jest z tym, że
karty na GeForce2 MX były przeznaczone dla AGP zasilanego napięciem 3,3V, a
nie 1,5V. Prosze o pomoc......