kilka problemów na raz z nowym sprzetem

Autor: Rabarbus (rabarbus_at_go2.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 11:39:38 MET

Witam

Borykam się z dziwną sytuacją:

Zakupiłem nowy sprzęt:

płyta Asrock KSS8x
Athlon 2000+
ddr 512 - (333)
i cała reszta .....

Już podczas instalacji pojawiają się czasami błędy CRC zarówno przy win98
jak i XP. Jednak instalacja zawsze dochodzi do końca.
Wszystko w sumie jakby działa, jednak ten komputer ma służyć głównie do gier
i tu pojawiają się problemy.
Gry zawieszają się w różnych momentach czasami już na początku, czasami po
15 minutach. Np. takie wyścigi z "Gwiezdnych Wojen" zawieszają się przy
starcie maszyn. Dodam, że wymiana karty graficznej i pamięci nic tutaj nie
dała. Zmieniłem również płytę główną na ECS LsS7A2.
Po prostu nie wiem już co dalej robić, bo wydaje mi się, że wszystkie
mozliwości już wyczerpałem.

Procesor sprawdziłem. Nie ma żadnych ubytków. Jest idealny. Wiatrak duży i
wydajny.

Czy ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie tych problemów?

czekam na każdą pomoc.

Rabarbus