Re: AC3Filter???

Autor: Awex (awex_at_drama.tnijto.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 10:45:07 MET

Ostatnio, Wojciech K ( no spam ) o adresie cgi_at_no_spam.interia.pl napisał(a)
artykuł c042aa$6i8$1_at_atlantis.news.tpi.pl o tresci:
> w wiadomości: c03ti2$t6m$1_at_charlie.news.tkdami.net , użyszkodnik "
> BeNcH " podając adres bench_at_tkdami.net spłodził(a) co następuje:

> Jeśli masz taką kartę i głośniki to nie instalujesz AC3 ;)))

instalujesz kodek ac3, ustawiasz ze strumien ma isc po przez SPDIF (w tym
filtrze), jesli karte podlaczyles do wiezy cyfrowo odznaczac w ustawieniach
karty zeby dzialal w cyfrowym i odznaczasz zeby nie dekodoewl dolby d, a
jesli masz analogowo podlaczone 3 kabelkami to zaznaczasz dekodowanie dolby
d, mam tak u siebie SB Live 5.1 podlaczone 1 kabelkiem cyfrowym (coaxial)
dekodowanei na karcie mam wylaczone - dekoduje mi amplituner i pieknie daje
dziwek AC3 (DD)

--
+ A.S.K. Drama Administrator
+ Łukasz Galonska - Awex