Jaki kupic monitor LCD

Autor: Robert (robert_as_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 10:46:50 MET

Czy mozecie cos polecic raczej niedrogiego. Monitor do
zastosowan czysto domowych.. jakies gierki, internet... Nie
wiem kompletnie co kupic. Kasy jest niewiele jakies 1500
zlociszy wiec wiadomo ze 15". Wyglada ze starczy na cos typu
Belinea 101536... ale czy to dobry wybor ???
Widzialem kilka ciekawych ofert na allegro nawet 17".. tylko
nie wiem zupelnie jak do tego podejsc i na co zwrocic uwage.
Czy jasnosc, czy kontrast, czy czas reakcji ????
(Grafika Radeon 9200 Gigabyta ..jezeli mam to jakies
znaczenie)
Pozdrofka
Robert