Re: DVD i TV-Out

Autor: rem_at_s
Data: Sun 08 Feb 2004 - 00:50:39 MET

Witam!

Co do mojej płyty głównej to mam ASUS P4C800 Deluxe. Jest tam w BIOSIE
opcja OnBoard AC'97 Audio. Można ją zmieniać na dwa sposoby. Pierwszy to
Auto, czyli wykrywanie karty dźwiękowej, a drugi to Disabled

Informacja z Instrukcji obsługi:
[Auto] allows the BIOS to detect whether you are using any audio device.
If an audio device is detected, the onboard audio controller is enabled,
if no audio device is detected, the controller is disabled.

Może u mnie troszkę kiepsko z angielskiego, ale z tego co ja rozumiem, to
zaznaczając opcję [Auto] BIOS wykrywa, czy do płyty głównej jest dołączona
jakaś inna karta muzyczna, jeżeli zostaje ona wykryta, to automatycznie
wyłącza on kontroler karty zintegrowanej na płycie, jeżeli nie to jest on
włączony. Poprawcie mnie jeżeli się mylę. W każdym bądź razie nie ma opcji
Enable, która pozwoliłaby mi na podłączenie innej karty muzycznej. Co
prawda pisałem, że narazie próbujemy u kolegi z filmami DVD, ale w
przyszłości planuję coś takigo u siebie. On ma płytę ASROCK-a, ale nie
pamiętam w tej chwili jaki model.
Jeżeli chodzi o kartę graficzną, to on ma GeForce-a 4MX od ASUS-a, ja
natomiast GeForce-a 2MX. Obydwie mają wyjścia TV-Out.

Pozdrawiam
Rem_at_s