Bylo ale... 2500 barton i 3dstudio

Autor: ZDH (mk_mikkael_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 22:33:41 MET

Witam,

zastanawiam sie nad kupnem bartona 2500 i puszczeniem go na 3000. Sek w tym
ze zamierzam taka konfiguracje wykorzystywac specjalnie do 3dstudio i
mozliwe przypadki to nawet 20 godzinny rendering. Jaka jest granica
podkrecalnosci przy tego typu obciazeniach i czy zastosowanie chlodzenia
takiego jak mam obecnie - tt silentboost - wystarczy?

Z tego co wiem kolega kupil bartona 2500 i go podkrecal (niewiele) niestety
nawet na volcano extreme 12 przy scenie z obsluga plynow po 2-godzinnym
renderingu na lightwave komp mu sie zwieszal. Podobno byla to dobra seria
prockow.

Aha komp obecnie chodzi na chieftecu athlon 1GHz, 360w pfc, plycie z
nforce2, 2gb ram dual channel 466, ati radeon 9600xt.

Wiem ze pytania tego typu juz byly ale raczej nie w kontekscie 3ds a ten
program potrafi obciazyc system jak zadna gra. Czekam na jakies sugestie.
Pozdrawiam

zdh