Re: EIZO L550 a L567

Autor: Red One (redone_at_chelm.home.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 18:20:35 MET

> Zapewne chodzi ci o 557 a 567.
> 567 jest drozszy dlatego ze ma wiecej ustawien i lepsze odwzorowanie
koloru.
> Niestety nie nadaje sie do domowych zastosowan bo jest zbyt wolny. Jego
> zastosowania to biuro a nie dom. 557 to typowy domowy panel z dobrym
czasem
> reakcji (sam taki posiadam i bardzo sobie go chwale)

o tutaj chyba trochę przesadziłeś, znasz L567 chyba tylko z opisów. W
odróznieniu od L557 z matrycą PVA czyli odmianą MVa, który zupełnie do gier
FPP się nie nadaje- owszem w Windowsie itd wygląda ładnie, L567 mimo 35 ms
czasu reakcji matrycy w szybkich grach spisuje się znakomicie. Miałem taki
monitor i byłem nim zachwycony. Z powodu pixela wymieniono mi na Eizo
Pleceo(nie mieli już L567), który ma aż 40 ms czasu reakcji. I co ztego?
We wszystkich najnowszych grach FPP nie występuje w ogóle smużeni - zero
efektu. Miałem mozliwośc pracy na L557 i po 2 dniach oddałem go z powrotem-
do grania się nie nadaje- mimo krótkiego czasu dostępu. Ale to wina matrycy
MVA, która niestety super wygląda, a w szybkic h grach zupełnie się nie
sprawdza.

Co do L550, to zupełnie nowy model, na matrycy TN z szybkim bodajże 16ms
czasem dostępu. Pewna słabością są kąty widzenia w poziomie i w pionie-
mduzo gorsze niż w L557 i L567.Jak spisuje sie w grach, tego niew wiem,
jeszcze siętakim nie bawiłem, ale generalnie do domciu do pracy i przede
wszystkim do grania polecam L567- ten monitor rządzi.
Pozdrawiam

--
Red One