Re: problem z DMA

Autor: Piter (spamtrap_at_honda.bt.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 15:56:34 MET

Użytkownik "Syco" <syco_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piter" <spamtrap_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy sie jaderko rozni czy nie, nie wnikalem .. system to nie
> tylko jaderko ...

A co Ty myslisz ze specjalnie caly system od podstaw napisali?

> Jestes pierwsza i jedyna znana mi osoba broniaca Win ME ....

Poczytaj troche archwium od zawsze bronie win ME. Poprostu mialem i mam go
na wielu kompach i nie moge powiedziec zlego slowa? To co cudotworca jestem
czy jak?

> W poprzednim roku u wiekszosci dystrybutorow i w wiekszych hurtowniach
> mozna bylo kupic nowego Win98 (w kilku hurtowniach nadal mozna go kupic,
> mimo ze sie skonczyl oficjalnie support w tym roku)

Skonczyl sie ale poczytaj sobie ze znowu wznowili

> a WinME bylo i jest
> niedostepne ...

blad. Jest nadal dostepne zapraszam pod link ponizej. Coprawda nie ma na
magazynie ale 9 ma byc jak bys chcial kupic :)

http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=304

> Czyli M$ sam sie niejako przyznaje do stworzenia potworka,

Nigdzie o tym nie wyczytalem na ich WWW tak wiec nie przynaja sie !!

> bo w ofercie ich najwiekszych dystrybutorow byly jeszce w zeszlym roku
> jednoczesnie win98, winXP Pro i Home, a po tym quasimodo ani sladu ....

Widocznie ten dystrybutor nie jest juz taki najwiekszy

--
[  GA-8IK1100 & P4 2.6 GHz HT & 2*256 MB DDR 400 GeIL CL2  ]
[   Modecom Impact Silver & Realtek ALC 658 & 4 Speakers   ]