Re: problem z DMA

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 10:20:02 MET

Użytkownik "Piter" <spamtrap_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości

> Tak a czym sie jaderko Win ME roznicy od 98SE ?
> Przeciez to kontynuacja tego systemu a nie nowy napisany od podstaw

Nie wiem czy sie jaderko rozni czy nie, nie wnikalem .. system to nie
tylko jaderko ...
Win Me to nieplanowany bachor malego-mietkiego ... w ogole go mialo nie
byc tak samo jak win 2000 ... Mial byc od razu win xp, ale ze sie chlopcy
z M$ nie wyrobili w czasie to wypuscili Win Me bazujacy na Win98 i Win
2000 bazujacy na WinNT, i o ile w przypadku Win 2000 im sie udalo i
betatesterzy (czyt. klienci) nie narzekali to w przypadku Win ME bylo
totalna porazka ...
Jestes pierwsza i jedyna znana mi osoba broniaca Win ME ....
W poprzednim roku u wiekszosci dystrybutorow i w wiekszych hurtowniach
mozna bylo kupic nowego Win98 (w kilku hurtowniach nadal mozna go kupic,
mimo ze sie skonczyl oficjalnie support w tym roku), a WinME bylo i jest
niedostepne ... Czyli M$ sam sie niejako przyznaje do stworzenia potworka,
bo w ofercie ich najwiekszych dystrybutorow byly jeszce w zeszlym roku
jednoczesnie win98, winXP Pro i Home, a po tym quasimodo ani sladu ....

Pozdrawiam:
Syco