Re: procesor

Autor: Kalik (paweltom_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 14:54:53 MET

Użytkownik "rem_at_s" <remigiusz_krop_at_op.pl> napisał w wiadomości

> A instalowałeś przypadkiem na nim WinXP, on automatycznie powinien przy
> instalacji (o ile masz w BIOSIE włączone HT) wykryć dwa procesory. Jeżeli
> w WinXP nie masz dwóch procesorów, to prawdopodobnie, albo nie masz procka
> z HT, albo w BIOSIE masz nie włączony HT, albo płyta główna nie obsługuje
> HT. Ja gdy zmieniałem sobie kompa, to wolałem zainwestować w dobrą płytę
> główną - w moim przypadku kupiłem ASUS P4C800-Deluxe, i polecam ją bardzo,
> żadnych problemów. Jedyną wadą chyba była cena.

Tak XP był zainstalowany fabrycznie. System wykrywa 2 procesory i biosie też
HT jest włączone. Myślę, że to chyba jakaś wada tego programu bo jak się
uruchamia, to przez ułamek sekundy pokazuje się czarne okno z wierszem
poleceń. W pierwszym wierszu wyśliewtla: "checking for hypertreading" w
drugim (mam nadzieję, że uda mi się to poprawnie odtworzyć- okno pokazuje
się dosłownie przez moment) ale zaraz - zrobiłem zrzut ekranowy - w drugim
wierszu pokazuje się: "Nie można odnaleźć c:\ver_ht_ini.txt." Następnie
pokazuje się ta plansza programu, że ten komputer nie obsługuje HT.
Co wy na to?