Re: procesor

Autor: rem_at_s
Data: Sat 07 Feb 2004 - 14:42:58 MET

A instalowałeś przypadkiem na nim WinXP, on automatycznie powinien przy
instalacji (o ile masz w BIOSIE włączone HT) wykryć dwa procesory. Jeżeli
w WinXP nie masz dwóch procesorów, to prawdopodobnie, albo nie masz procka
z HT, albo w BIOSIE masz nie włączony HT, albo płyta główna nie obsługuje
HT. Ja gdy zmieniałem sobie kompa, to wolałem zainwestować w dobrą płytę
główną - w moim przypadku kupiłem ASUS P4C800-Deluxe, i polecam ją bardzo,
żadnych problemów. Jedyną wadą chyba była cena.

--
Pozdrawiam
Rem_at_s