Re: Uszkodzone dyski w Allegro.

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 10:54:59 MET

axial napisal/a:
> Mogę natomiast sobie wyobrazić napalonego małolata, który w zimie
> prosto ze sklepu, jeszcze w kurtce biegnie do komputera, aby
> sprawdzić nowy HDD... ... no i wtedy strzela :-))

Ja mialem taki przypadek. Dzieciak mojej znajomej w zime, wykrecil
twardziela z firmowego kompa, na ktorym byla prowadzona cala ksiegowosc.
Podlaczyl u swojego kolegi ale dysk zaliczyl padaczke. I oczywiscie dostalem
go do reanimacji. Wykrywalo go w biosie ale nic z nim sie nie dawalo zrobic,
az wkoncu po 3 dniach sleczenia nad nim po spisaniu twardziela na straty,
rozhermetyzowalem go (zdjelem caly dekiel) i o dziwo udalo zgrac sie dane na
inny dysk ;o) Potem dysk byl miejscowa atrakcja, bo przez tydzien chodzil
bez zadnych problemow ze zdjetym deklem zanim zalapal pierwsze bady. O ile
dobrze siegam pamiecia to byl jakis 215MB Quantum

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |