Re: Uszkodzone dyski w Allegro.

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 23:24:55 MET

Użytkownik " Marek" <marek9993_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Jakie są kulisy tego zjawiska? Jak używam PC-ty od ponad 12-stu lat
prywatnie
> i służbowo, a jeszcze nie widziałem czegoś takiego.

Przyznam się, że do młodzieży już nie należę, ale stary jeszcze nie jestem
:)
i też nie zdarzyło mi się natknąć na taki dysk który by padł podczas
normalnej pracy....
Mogę natomiast sobie wyobrazić napalonego małolata, który w zimie prosto ze
sklepu, jeszcze w kurtce biegnie do komputera, aby sprawdzić nowy HDD...
... no i wtedy strzela :-))

ax
PS. A może jestem "dziecko szczęścia" :-)