Re: Co grozi przy spaleniu zasilacza

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 10:20:22 MET

Użytkownik "Tomek Banach" <tbanan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Zamierzam wolnic wiatrak w zasilaczu. A w zasadzie wymienic go na
> Noisblockera S1. Zasilacz CODEGRN traz pytanie czy jezeli go zwolnie za
> bardzo i cos sie przegrzeje to czy przy takim przegrzaniu/spalenu
> zagrozone sa tez inne komponenty komputera ?

Ja wyciszyłem oryginalny wiatrak poprzez wpięcie w kabelek rezystora
(opornika) 50ohm 2W. Teraz słychać tylko jak się powietrze przez wiatrak
przetacza (oczywiście jak się robierze zasilaczi przystawi ucho do
wiataraka) :)) Ważne jest aby z zasilacza nie wydoostawało się zbyt ciepłe
powietrze świadczące o tym, że się części w nim przegrzewają.
BTW kupując jakiś wiatrak koło 60pln lub droższy lepiej kupić cichy zasilacz
Huntkey za ok.99pln

--
pozdrawiam
Marcin