obciążenie procesora

Autor: rork (dzierzyWYWAL_at_TOgazeta.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 00:22:33 MET

Witam,
pytalem juz ale spróbuję ponownie:

mam płytę asrock k7s4x procesor athlon xp 2000 grafikę geforce4 mx 440 a
na tym wszystkim win2000. System pracuje w ten sposób:

http://www.zsl.gda.pl/~dzierzy/menedzer_zadan.gif

jak widać na powyższym obrazku występują "piki" co około 4-5 sekund
podczas których system zwisa na około sekundę. nie chodzi żadne
podejrzane oprogramowanie, skanery antywir. próbowałem wyłączać
poszczególne urządzenia ale bez skutku. czas użycia procesora jest
zajęty przez jądro systemu ( czerwony wykres ) więc problem w sprzęcie
lub sterowniku do niego. brak pomysłu.
aha, w awaryjnym to nie występuje.

pozdr

rork