Re: 3 dyski IDE?

Autor: marek_at_berdyczow.net
Data: Fri 06 Feb 2004 - 17:48:36 MET

"stefe" <fgrsr_at_jc.cy> wrote in message

> no jak negatywna?
> ktos Ci podal linka do kontrolerow ATA, do ktorych przewaznie mozna
> podlaczyc jeszcze 4 urzadzenia (preferowane przewaznie HDD).

fakt, przepraszam, linka jest pozytywna, choc jeszcze nie mialem czasu sie
wczytac (jeszcze w pracy ;)

> napewno nie Twoja wina?

na pewno...hm... tego nie wie nikt :)
nie przypominam sobie wlasnych dzialan, ktore od kilku tygodni powoduja
wieksze niz zwykle wariacje maxtora, oprocz (...) i (...) i (...) ;)
jedynym, dosc pochopnie, przyznaje, wnioskiem jest fakt, ze seagate uzywam
od lat chyba juz siedmiu, trzy dyski bez przez ta nieszczesna granica
137Gb...
choc faktem jest, ze moze byc to wina biosu starej plyty (gigabyte 71XE
chyba)
choc bios dosc swiezy, co w nim piszczy wie chyba tylko gigabyte. A oni nie
odpisali na kilka moich listow...
no i jeszcze sobie jekne: co to za dysk "160Gb", ktory ma "faktycznie" 150+
a w dodatku usilnie sie radzi, zeby co najmniej 10 (a lepiej 20%) dysku bylo
wolne, coby dobrze dzialal? No, ale to jekniecie ogolne, dot. wszystkich
dyskow ;)

marek