Karta Graficzna ;( Problem!

Autor: F (F_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 17:36:08 MET

Witam,

Mam problem z kartą graficzną (ATI Radeon 7000 32 MB + TVOut + Duron 700_at_ECS
K7VTA3). Otóż w Windows XP pojawiają mi się takie drobne paseczki rysowane
na ekranie, przy zmianie położenia okna lub w ogóle jakiego kolwiek ruchu te
paseczki sie dorysowują, znikają przy odświeżeniu ekranu, ale na nowo sie
rysują... czasami zapełnią cały ekran ze nic nie widać i nie da sie ich juz
usunąć.... kombinowałem z przyspieszeniem sprzętowym ustwaiłęm na 0
podziałało jakieś 2 dni i znowu to samo.... dodam ze miałem cos takiego juz
kiedyś ale samo po restarcie Sie wyłączyło. Zmiana sterowników na najnowsze
Catalysy 4.1 pogorszyła tylko sytuacje... bawiłęm sie w biosie zmieniając
ró\zne ustawienia prędkości magistrali AGP itd itp. raxz chodziło a potem
znów... narzazie działam na catalystach 3.2 z wybaczonym przyspieszeniem
sprzętowy... i jest ok... co może byc przyczyna... karte wyciągałem
odkurzyłem przeczyściłem styki... i nie wiem co jest grane... Pomórzcie.

Pozdrawiam,
Fizz!