Re: Niesamowicie ciche coolery/wentylatory.

Autor: >> j_shap (j_shap_at_op.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 08:02:48 MET

Zobacz na http://www.arctic-cooling.com/ i wybierz sobie cos odpowiedniego
potem na www.allegro.pl i masz b.dobry coolerek za rozsądna cenę... Ja tak
zrobiłem z coolerkiem na procka CopperSilent 2TC Rev.2 - to najwyższy
coolerek w ofercie Arctic'a, a dałem za niego 49zł + koszty przesyłki (kilka
zł).
Kurcze byłem na str., ale nie widziałem samych na wiatraków na VGA /
chipset. Zobacz po prostu na allegro i poczytaj dokładnie opisy i wybierz
coś...

jacek s.