Niesamowicie ciche coolery/wentylatory.

Autor: Piotr Konieczny (piko_at_spam.must.die)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 03:36:50 MET

Witam.
Nie mam w tej materii zielonego pojecia, dlatego zwracam sie do Was.

Jedynym (dla mnie) mankamentem na mojej plycie glownej (Abit NF7v2)
jest cholernie glosny wiatraczek na chipsecie. Ostatnio zaczal wpadac w
jakies dziwne rezonansy i czasem (podczas wlaczania maszyny) po prostu
chrapie :-)

Postanowilem go wymienic. Prosze o sugestie, gdyz nie mam zielonego
pojecia, jakie wentylatory/coolerki na chipsety sa ,,odpowiednie''
(wydajne, a przede wszystkim CICHE, i nie kosztujace fortuny).

Moja hierarchia wartosci:
1. Cicha praca
2. Wydajnosc
3. Cena

Dziekuje osobom, znajacym sie na rzeczy, ktore zechca zasugerowac mi
,,dobry'' wentylator.

Pozdrawiam.

--
:GG: 2147700  | http://www.piko.tk::