Re: Zasilacze?

Autor: Seba (seb_beztego_sob_at_gazeta.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 15:04:43 MET

> Ja zjaralem w ciagu roku dwa codegeny. Na szczescie obydwa
> walnely przy wpinaniu kabla zasilajacego bo byly bez
> wlacznikow. Gdy kolejny raz udalem sie do sklepu po zailacz
> polecono mi ( i wcisnieto) megabajta 350W.
<ciach>

Witam.
Ja kupilem dzisiaj zasiliacz HuntKey`a BS3000 za 99 PLN.
Roznica w glosnosci (w stosunku do uzywanego wczesniej Codegena)
jest znaczna, jak bedzie ze stabilnoscia to dopiero sie okaze, ale
mysle iz nie bedzie zle (Codegen "dawal rade"... ;-)). Wiem, ze to
nie jest zasilacz moich marzen (hehe), ale przy aktualnym stanie
mojego portfela mam nadzieje, ze bedzie udanym kompromisem...
:-)

--
Pozdrawiam
Sebastian S.