Re: Zasilacze?

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 12:57:44 MET

> Kupując badziewie, mogło się w kompie spalić prawie
wszystko
> co podłączone jest do zasilacza.

Ja zjaralem w ciagu roku dwa codegeny. Na szczescie obydwa
walnely przy wpinaniu kabla zasilajacego bo byly bez
wlacznikow. Gdy kolejny raz udalem sie do sklepu po zailacz
polecono mi ( i wcisnieto) megabajta 350W. Jak teraz czytam
te posty o zasilaczach to mi sie skora na plecach marszczy
ze mam takie badziewie. Z braku kasiory zamowilem tego
"lezaka" fortrona na Allegro. A w sumie dodajac wydana
kasiore to bylby juz Chieftec.

Pozdrofka
Robert