Komputer w spadku...

Autor: CODI (codico_NO_SPAM_AT_ALL_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 11:23:44 MET

Witajcie.
Dostał się w moje łapki komputer. Używany ale niezły.
Podejrzewam jednak ze ten kto go składał nie przyłozył się do:
1. dobrego wyboru sprzętu,
2. optymalizacji.
Płyta Gigabyte GA-8SQ800 Ultra Bios F5-latest.
Proc P4 Northwood BrandId=9 Family=F Model=2 Stepping=7 Revision=C1 533 MHz
Pamięc 2 x 512 MB DDR 400MHz Samsung złożony z kości K4H560838D-TCC4
dwustronne, włożone w różne banki 1,3 lub 2,4

Czy ten proc ma HT ?
Jeśli tak to czy uruchomię go na tej płycie ?
Nie mogę uruchomić pamięci w trybie Dual. Zawsze chodzą w Single 400. Pamięc
składa się z kości zalecanych przez Gigabyte ale jest 2x większa 512 zamiast
256 MB.
Jak je uruchomić w trybie Dual ?

--
Pozdrawiam