Zasilacze?

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 10:45:31 MET

Mam taki problem:
Kilka dni temu padł mi zasilacz w kompie, więc długo nie myśląc kupiłem nowy
(zwykły 300W).
Komp pochodził 2 dni, zostawiłem go włączonego i jak wróciłem to był
wyłączony, ale wszystko wyglądało ok lampa od numLocka się świeciła na
klawiaturze (zawsze tak mam), lampka na nadajniku od myszki radiowej też się
świeci. Przy naciskaniu włącznika na obudowie tylko mruga lampka POWER oraz
lampka na CD-RW i nic więcej nawet nie kręcą się wentylatory.
 I teraz problem czy padł znowu zasilacz? Czy może zjarała się płyta główna?
Komp. po otwarciu wygląda OK, wcześniej ani się nie przegrzewał ani innych
problemów nie miałem.
Zestaw:
soltek FRN2-L (ostatnio chwaliłem tę płytę na grupie :)
Athlon XP 1700 @ 2400 (temp. do 55 C)
CD-RW Liteon
HD Seagate 80 GB
Radeon 9100 Sapphire