Re: internet explorer-pytanie

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 01:01:28 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak Grzesiek napisał:

> Jak mozna wylaczyc w internet explorerze opcje ktora wpisuje
> automatycznie hasla, nicki, i rozne tego typu teksty ktore wpisuje
> sie w puste okienka np. przy logowaniu sie. Np gdy sie loguje klikam
> na miejsce gdzie mam wpisac nik i tam odrazu rozwija mi sie lista
> loginow ktorych uzywalem. Sorki za moze troche lamerskie pytanie.

Troche zwaliłeś bo za pierwszym razem jak wpisywałeś login pytał sie
czy ma zapamiętać. Teraz zostaje jedynie przeinstalowanie Windowsa.
Przy okazji zmień zasilacz bo pewnie jest za słąby na zapąmiętanie tylu
loginów:))

www.ntg.prv.pl

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)