Re: Radiatory w zasilaczu pod napieciem

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 22:07:08 MET

Zacny(a) Exar wszem tu ogłosił(a):

> Użytkownik "tytuz" <woy_taz_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> **
> Przy najblizszej okazji rzuc cos ksiedzu na tace.

Na jaką tacę? Napięcie nie zabija, tylko natężenie! A im wyższe napięcie,
tym łatwiej może przeskoczyć (świeca w samochodzie dostaje jakieś 3000V i
iskra przeskakuje nawet do 1 mm przy wysokiej temperaturze. Nominalny Bosh
ma przerwę 0,65 mm, ale na zimnej przy 0,9 też przeskoczy). Tylko gdzie w
zasilaczu pojawia się 1000V?

--
-----Piotr K.