Re: Co pożera RAM ?

Autor: neelix (aneelix_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 15:29:04 MET

Użytkownik "Robert Wasilewski - Fox" <rwasil_at_amwaw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:iiit10p1cdganfd1cvvafp2520ptedm8p3_at_4ax.com...
> Moim zdaniem tu moze lezec problem. Nie odpowiem Ci dokladnie na czym
> on polega a tym bardziej jak go rozwiazac. Ale od kilkunastu dni
> walcze z podobnymi objawami. Zaczelo sie od rutynowej aktualizacji
> NIS2003 za pomoca LiveUpdate - po restarcie zaczely sie szopki: zwisy,
> bluescreeny, 2-3% wolnych zasobow, niedzialajacy Norton Utilities,
> wywalajacy sie antywirus, problemy z zamykaniem kompa..

U mnie też są problemy z antywirusem i zamykaniem kompa. Jeżeli byłem w
sieci to bez resetu nie uda się zamknąć. Najpierw restart, a dopiero potem
zamknij.

> Kilkukrotna
> reinstalacja NIS2003 i NU2003 w roznych konfiguracjach przynosila
> tylko czesciowa poprawe sytuacji. Przy ktoryms kolejnym zwisie NAV
> wywalil okienko o bledzie i skierowal mnie na strone symantec z
> informacja, ze (z tego co zrozumialem - wybacz, nie mialem za duzo
> czas zeby zajmowac sie tym problemem) cos jest nie tak z pewnym
> komponentem NIS zwanym common client update (jak przekrecilem nazwe to
> nie bijcie) - podobno nowe wersje (update) sa pozbawione tego bledu,
> ale jakos tego nie widze :(

No właśnie. U mnie ten sam problem. Przeinstalowałem NIS2003, ale za jakiś
czas problem powtórzył się. Tak było kilka razy.

> Powiem tak: objawy podoben do opisanych przez Ciebie ustapily po
> calkowitym wywaleniu wszystkiego co ma cos wspolnego z symateciem (ale
> to nie jest rozwiazanie) - byc moze po reinstalce systemu i
> zainstalowaniu poprawiontch updatow problem zniknie. Nie mam niestey
> czasu, zeby to przetestowac - na razie dzialam na nieco kulawym
> systemie.

Wypisz,wymaluj u mnie tak samo. Ślepy i kulawy.

> Nie twierdze, ze u w twoim przypadku tak jest, ale moze tedy wiedzie
> droga do rozwiazania problemu...?

Te bardzo małe wolne zasoby dotyczą chyba systemu, a nie ramu. Dołożenie
RAMu chyba nic nie da. Wywaliłem część programów z Autostartu, ale przyrost

jest niewielki. W98 ma podobno mało zasobów. Co z tym zrobić? Nie mam
pojęcia. Jak dotychczas zdefragmentowałem partycję.

--
Pozdrawiam
neelix