Re: Co pożera RAM ?

Autor: Robert Wasilewski - Fox (rwasil_at_amwaw.edu.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 23:35:20 MET

Czesc!

Pozwole sobie wlaczyc sie w dyskusje sprzetowo-sygnaturkowa.

>[...]Coś pożera RAM.[...] Już drugi raz musiałem
>reinstalować NIS2003. Ostatnio nie działała f-cja Live Update. Wygląda na
>to, jakby coś uszkodziło antywirusa.

Moim zdaniem tu moze lezec problem. Nie odpowiem Ci dokladnie na czym
on polega a tym bardziej jak go rozwiazac. Ale od kilkunastu dni
walcze z podobnymi objawami. Zaczelo sie od rutynowej aktualizacji
NIS2003 za pomoca LiveUpdate - po restarcie zaczely sie szopki: zwisy,
bluescreeny, 2-3% wolnych zasobow, niedzialajacy Norton Utilities,
wywalajacy sie antywirus, problemy z zamykaniem kompa... Kilkukrotna
reinstalacja NIS2003 i NU2003 w roznych konfiguracjach przynosila
tylko czesciowa poprawe sytuacji. Przy ktoryms kolejnym zwisie NAV
wywalil okienko o bledzie i skierowal mnie na strone symantec z
informacja, ze (z tego co zrozumialem - wybacz, nie mialem za duzo
czas zeby zajmowac sie tym problemem) cos jest nie tak z pewnym
komponentem NIS zwanym common client update (jak przekrecilem nazwe to
nie bijcie) - podobno nowe wersje (update) sa pozbawione tego bledu,
ale jakos tego nie widze :(
Powiem tak: objawy podoben do opisanych przez Ciebie ustapily po
calkowitym wywaleniu wszystkiego co ma cos wspolnego z symateciem (ale
to nie jest rozwiazanie) - byc moze po reinstalce systemu i
zainstalowaniu poprawiontch updatow problem zniknie. Nie mam niestey
czasu, zeby to przetestowac - na razie dzialam na nieco kulawym
systemie.

Nie twierdze, ze u w twoim przypadku tak jest, ale moze tedy wiedzie
droga do rozwiazania problemu...?

--
Pozdrawiam
RW