Re: Gigabyte GA-7NNXP Limited Edition - Opinia - dlugie.

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Feb 2004 - 16:41:50 MET

> wlozenie dyskietki ze sterownikiem do stacji A:...hmm zaraz zaraz
> gdzie jest kur** dyskietka? NIE MA dyskietki ze sterownikiem do
> raidu! Wszystko jest na cd, jak ja mam to zgrac? Telepatycznie?

Ja na mojej MB GA-7N400PRO mialem dokladnie to samo. Instaluje Winde na
raidzie wciskam F6 i w tym momencie sie polapalem, ze nie mam dyskietki ze
starami ;o)

> Nie wiem co jest, moze to pamieci odmawiaja wspolpracy z ta plyta w
> trybie dual channel?

Ja wymienialem 3 komplety pamieci, bo plyta nie chciala z nimi chodzic. I w
koncu stanelo na 2X 256 Kingstona. Plyta ta jest wyjatkowo wybredna jezeli
chodzi o ram.

> Na pierwszy rzut oka plyta dostaje 10/10

A ja mojej daje 100/10 ;o)

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |