Re: Która z trzech 19"? - Philips 109P40? LG-Flatron F900P? Samsung 959NF?

Autor: ArD (ard_nospam__at_piwki.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 21:44:13 MET

Użytkownik latet napisał:

> 1. Philips 109P40,

> spotkałem sie z 19" starym Philipsem 109S o to jest złom

Ja mam 107p40, kumpel 109p20 (chyba), ponieważ tylko te "p" można brać
pod uwagę. Ze swojego jestem bardzo:) zadowolony. Ten wiekrzy też jest
spoko, niestety nie miałem możliwości porównać go z innymi 19-kami. Ale
swojego miałem, i muszę stwierdzić, że wypada dość dobrze (właściwie
nikt z moich znajomych nie ma lepszej 17-ki). Kilka monitorów maksymalną
rozdzielczość miało taką, przy której mój ma 85Hz odświerzanie (a nawet
mniej niż 1600*900). Jedynym mankamentem jest to, że po około pół roku
użytkowania zaczął "brzęczeć", zdaża się to czasami jak długo wyświetlam
biały kolor, ale wystarczy coś otwożyć itp. i znika.

--
pozdrawiam
Ard