abit nf7 i prolink gf4 mx 440 i zwis po załadaowaniu sterówd od grafiki

Autor: jackalek (jackalek_at_bez.adresu.bo.to.usenet.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 20:56:27 MET

Jest sobie taki zestawik
Abit nf7 v 2.0
512mb ddram infineon 400mhz
kilka innych rzeczy i karta prolink gf4 mx 440 128mb ddr 128 bit plus tv
out.
i następujący problem:
zestaw ma 4 miesiące i chodził ok z jednym wyjątkiem nie działał tv out.
karta okazała się wadliwa i pojechała na serwis.
wczoraj dostałem wymieniony egzemplarz i zapodałem do kompa.
okazło się ze zwiesza sie winda podczas ładowania albo zaraz po załadowaniu
pulpitu, wystraczy troche myszą poruszać.
winda to winxp prof pl + sp1a
mysłalem ze stery sie wywróciły wieć zapdalem nowe w trybie vga.
to samo.
zapodałem jakies starsze dlaej to samo.
no to mysle zasilacz.
dalem nowy - dalej kicha.
nowy bios - dalej to samo.
pokombinowalem troche w biosie i okazlo sie ze po wyłączeniu agp fastwrite
zaczyna to jakoś działac, czyli nie zwiesza sie po zaladowaniu windy. ale po
zainstalowaniu 3dmarka i uruchomonie zwisa, czasami wogole czarna plama.
raz nawet wszedł do pierwzego testu ale zmroziło go zaraz na starcie.
Motałm dalej w biose opcjami dotyczącymi agp i nawet w 3dmarku uzyskalem 3
sekundy testu.
Zapodalem qukae2 w trybie renderingu soft działa ok. jak dam opengl to
chodzi ok czyli płynnie przy kilkanasie sekund po czym zamarza na 7 do 20
sekund po czym znowu sie rozmraża i tak z 10 do 30 sekund chodzi ok. i znowu
freeze
winda była stawiana od nowa na swiezej partycji, stery do chipu i te z płyki
jak i 3.3 z netu.
brakło mi pomysłu, tym bardziej za na takiej samej karcie chodziło 4 miechy
bezbłędnie.
karta w innym kompie chodzi super, inna karta (gf2 mx400 64mb) na tej płycie
tez smiga.

ps.
przy włączonym fastwrite ziwsa mi nawet podczas instalacji widny,
zamrazoziło mi ekran jak sie winda pyta o kod.

Co może byc przyczyną ?
Czas mnie nagli bo klient sie już dopytuje o zestaw a mi juz się skończyły
pomysły :(