Re: czy to jest spalenie procka? czy moze pasat izolacyjna ?

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 21:02:43 MET

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor_at_poczta.fmv> napisał w wiadomości

> Nic innego. Przestań się łudzić. Procek nie działa. Inne na tej samej
płycie
> działają, to się powinieneś cieszyć. Procesor to nie jest naprawialne
> urządzenie. Nie działa - do kosza. Niestety. Athlony bez chłodzenia
> umierają natychmiast.

Gdzięś tu było że nie działa ale nie ma żadnych widocznych uszkodzeń. Z tego
co wiem takie procki sa "w cenie" zwłaszcza wyższe częstotliwości.

Uprzedzając pytanie - widziałem ogłoszenia typu:
"Kupuję niesprawne procesory bez widocznych uszkodzeń mechanicznych, powyżej
600MHz - ceny od 50zł wzwyż"
A któregoś razu dowiedziałem do czego im takie procki służą.