Re: problem z płytą główną SOLTEK SL75KV - temp. CPU

Autor: Lukas (lukas_o_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 15:35:29 MET

Użytkownik "kompad" <kompad_at_mail.icpnet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie !
> Mam problem z płytą główną SOLTEK SL75KV .
> W biosie nie mogę sprawdzić temperaturay CPU i ew. ustawić automatycznego
> wyłączania systemu, ponieważ wykazywana wartość temperatury procesora =
> zero stopni . Czy jest to problem fizycznego błędu płyty czy raczej
> konieczny jest dodatkowy termistor , który jest dołączony do płyty ? Może
> ktoś miał już podobny problem ? Dzięki za wskazówki i opinie na ten
temat

Na 90% jest to uszkodzony czujnik temperatury na płycie albo go nie ma
wcale,(czytaj dalej jesli czujnik na płycie jest-mozesz to spr. w
dokumentacji technicznej urzadzenia) ale może to być też wina Biosu.
Zainstaluj program AIDA32 i jeśli tam nie bedzie temperatury to znaczy ze
masz uszkodzona płytę główną, a jesli bedz\ie to zaktualizuj BIOS.