problem z płytą główną SOLTEK SL75KV - temp. CPU

Autor: kompad (kompad_at_mail.icpnet.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 15:30:36 MET

Witajcie !
Mam problem z płytą główną SOLTEK SL75KV .
W biosie nie mogę sprawdzić temperaturay CPU i ew. ustawić automatycznego
wyłączania systemu, ponieważ wykazywana wartość temperatury procesora =
zero stopni . Czy jest to problem fizycznego błędu płyty czy raczej
konieczny jest dodatkowy termistor , który jest dołączony do płyty ? Może
ktoś miał już podobny problem ? Dzięki za wskazówki i opinie na ten temat
. Pozdrawiam.
Maciej