Re: problem z ripowaniem DVD

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 12:45:55 MET

> ... i z reguły pomaga wykasowanie w menedżerze urządzeń
> kontrolera IDE do którego jest podłączony przedmiotowy
> napęd, potem restart i DMA powinno się włączyć :D

Tak też u mnie było i tak też to "leczyłem".
Od tamtego czasu XP juz nigdy nie wyłączył mi DMA,
a tak mnie straszono, że skoro wyłączył, to wiedział co robi,
bo na pewno byly jakieś straszne błędy transmisji, uszkodzone
kable, albo kontrolery..... ;-)
Bzudra....... po prostu wsadzilem plytke DVD+RW, z ktorą
nie mogl sobie poradzić napęd DVD-ROM (Pioneer 119),
i wlasnie wtedy XP wylaczyl mi DMA.

Pozdrawiam,

latet