Re: Komputer dla studentki :).

Autor: szpon (szpon_at_no-spam.gazeta.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 00:15:04 MET

deto wrote:
> Hey,

> To tam sie da cos podrecic ? Mozesz napisac co bo ciekawy jestem :) I
> jakie dokladnie to te granice ?
Gdy wyjmę jedną z kości (No name 266MHz DDR), to podkręca się do 150MHz FSB
(pozostaje kość No name, 333MHz). Z obiema kośćmi naraz chodzi na 147MHz
FSB. Czyli proc podkręcony o około 150MHz, pamięć chodzi na ok. 300MHz.
Pewnie dałoby się więcej, gdybym włożył lepsze pamięci, no i niestety bug w
BIOSie nie pozwala na poprawne zbootowanie systemu przy FSB 166MHz. Da się
też ustawić FSB 200MHz ale nie sądzę, by chipset stworzony dla szyny 266MHz
(133) pociągnął 400MHz. Że już nie wspomnę o AGP (ta płyta nie ma blokady).

--
Piotr Slawinski
GG: 782837