Re: Czy muszę przeładować Netscape?

Autor: Roman Rogóż (r_kropka_rogoz_at_szpitaljp2_kropka_krakow_kropka.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 16:39:06 MET

Dnia 2004-02-03 16:14, Użytkownik Marek Strzelecki napisał:

> -"Mam Renault Clio, gaśnie na zimnym silniku. Jak to naprawić?"
> -"Odpuść sobie Clio, presiądź się na Peugeot 206"
> Dziękuję za radę.

Nie potrzebnie ironizujesz.
Sam używałem Netscape jeszcze na windowsach 3.1
Niestety ta firma już padła.
Wersje 6 i 7 NS bazowały na starych silnikach gecko Mozilli która
prężnie się rozwijała i rozwija się nadal.
To nie jest żadna zamiana Renault na Peugeot tylko
przesiadka z produktu który przestał być rozwijany, na jego prototyp
który zawsze był o krok (albo dwa) do przodu.

Myślę że po przesiadce zniknie wiele Twoich problemów z Netscape, a już
na pewno będzie się szybciej uruchamiać.

Romek - Old Netscape user